Bayi Girişi     İnsan Kaynakları     İletişim     Online Destek  
 
 
 
ANA SAYFA
ÜRÜNLER
BAYİ - İŞ ORTAKLARI
DESTEK
HABERLER
HAKKIMIZDA
 
Ürünlerimiz
Küçük İşletmeler için
Hisar
Kobiler için
Standart Seri
Kurumsal Çözümlerimiz
Kurumsal Seri
MEGA-WINPRO MRP
MEGA-WINPRO ERP
Sektörel Çözümlerimiz
MEGA Mağazacılık Çözümleri
MEGA POS (Perakende Satış Yönetimi)
Mega Üretim ( Standart Seri )
MEGA Araçta Muhasebe
Renk Beden ve Asorti Takibi
MEGA Cep
MEGA Restaurant
Mega Servis
İnternet web çözümlerimiz
MEGA web entegrasyonu
Kobi Portal : www.megabulvar.com
e-Ticaret
e-devlet
e-Fatura
e-Defter
Fiyatlarımız
 
 
 
 

 

POS / BARKOD GENEL ÖZELLİKLER Tü
Mega Servis

MEGA SERVİS
 SERVİS, HİZMET VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ TAKİBİ
   

 
"Hizmetinizde, İş ve Müşteri takibinizde yeni asistanınız"
MEGA-SERVİS; müşterilere verilen tüm hizmetlerin (Servis, eğitim, destek, call-center, aktiviteler ...) takibi için geliştirilmiş kullanımı kolay, pratik, esnek, ticari yazılımılarımızla entegre paket programdır.Öncelikle;  İş merkezi – Atölye, Departman, Aktivite nedenleri, Personel  v.b.tanımları tamamen kullanıcı tarafından tanıtılır. Servis iş emri açma ve buna karşılık "Yapılan iş" girişleri yapılır. Ayrıca Servis dışı ilişkiler için de Aktivite-İlişki girişi yapılır.Telefon ve Evrak kayıtları da ilgili seçenekten takip edilir, hareket girildikçe yetkililere otomatik e-mail gönderilir. Sınırsız Gurup kartları açılarak, Cari kartlar bu guruplara üye edilmek suretiyle Müşteri segmentasyonu ve ilgi alanı belirlenir. İki adet CRM takip ekranıyla da tüm hareket ve ilişkiler tek akranda izlenebilir.  
 
 
SERVİS - HİZMET
* İş, Servis merkezi – Atölye tanıtımı
* Personel Kartları tanıtımı
* Departman tanıtımı
* Aktivite nedenleri tanıtımı
* Servis – İş emri açma (Stok kartları, ürün seri numarası takibi veya Stok bağımsız hizmet kalemleri)
* Servis Yapılan iş girişi (Verilen Servisler ve kapama)
 
TELEFON – EVRAK KAYIT
* Telefon ( Aradı, Aradı) kaydı
* Telefon kaydı Açık/Kapalı takibi
* Telefon kaydı alındığı veya cevaplandığında, otomatik olarak gerekli adreslere e-mail ile bildirimi
* Evrak (Gelen, Giden) kaydı
 
 
 
AKTİVİTE – İLİŞKİ TAKİBİ
* Aktivite – İlişki nedenlerinin belirlenmesi
* Tarih, başlama saati, bitiş saati, sonraki randevu tarihi, servis veren, tutar, döviz cinsi, döviz tutarı, yapılan iş, yapılacak iş, müşteri notu, durum (açık, kapalı) alanları
* Teklif görüşmeleri, kampanyalar, pazarlama faaliyetleri, yazışmalar ... şeklinde aktivite girişleriyle ilişkilerin etkin şekilde yönetimi
* Raporlar
 
 
 
 
 
CRM, GURUPLAR
* Gurup kartları tanımlama (sıırsız sayıda)
* Gurup kartlarına üye ekleme
* İrsaliyenin faturalaşıp faturalaşmayacağını belirtebilme
* CRM firma, CRM kişi ekranlarıyla tüm sipariş, fatura, irsaliye, guruplar, aktiviteler bilgilerinin tek ekranda izlenebilmesi ...
 
 
 
 
 
 
www.megayaz.com.tr                                    satis@megayaz.com.tr

 
 
© Copyright 2003. megayaz.com.tr. Her hakkı saklıdır.
MRP, BARKOD